Valmennukset

”bootcamp” pienryhmävalmennus

BOOTCAMP / PIENRYHMÄVALMENNUS

Bootcamp/Pienryhmävalmennus 10 viikkoa / 30 treenikertaa.

Bootcamp sisältää kolmet treenit viikossa jossa harjoitellaan kestävyyttä, voimaa ja liikkuvuutta. Päämääränä voi olla kehonkoostumuksen muokkaus, ponnahduslauta aktiiviseen ja terveelliseen elämäntapaan ja voiman & lihaksen kasvattaminen. Edellämainitut asiat lisäävät hyvinvointiasi, tunnet olosi pirteämmäksi, vastuskykysi paranee ja voit myös henkisesti paremmin. Liikunnan ilo ja hauskan pitäminen sisältyy myös jokaiseen treenikertaan!

Seuraamme jokaisen ravintosuunnitelmaa henkilökohtaisesti Meallogger-palvelun avulla. Kyseessä ei ole mikään pikadietti vaan ohjaus tasapainoiseen, terveelliseen ja kestävään muutokseen. Sinun ei tarvitse rajata pois mitään tiettyjä ruoka-aineita, mahdollisesti vain vähentää. Neljän päivän kuvaussessioita on kurssin aikana 2-3. Ravinnolla on jopa 80% merkitys kun haluat tehdä positiivisen muutoksen kehonkostumukseesi!  

Ryhmän koko tulee olemaan enintään 8 henkilöä, jolloin voimme taata henkilökohtaisen valmennuskokonaisuuden. Alussa teemme jokaiselle kuntotestin ja kehonkoostumusmittauksen jolloin saamme todellista faktaa kehittymisestä. Treenit ovat intensiivisiä ja kuormittavia. Kurssi ei siis sovellu sinulle jos et esim. pysty juoksemaan tai pääse kyykkyyn.

Treenit suoritetaan Physiq Housen privaateissa tiloissa Espoon Kilossa. Enintään 8 henkilöä.

Kevät 2022

Aloitus: 19.4.2022

Aamu Bootcamp!

Aikataulut: Ma, Ke & Pe 08.15

Lounas Bootcamp!

Aikataulut: Ma, Ke & Pe 11.15 

Ilta Bootcamp!

Aikataulut: Ma. & Ke. 16.50, La. 08.50

Hinta: 590€

Maksuvälineenä käyvät kaikki liikuntasetelit ja -kortit. Laskun voi myös jakaa kahteen erään!

”Monipuolisesti käyty lihasryhmiä läpi. Kolme treeniä viikossa on juuri sopiva rytmi saada taas liikuntatottumuksista kiinni.”

”Aivan mahtava porukka ja Tom on loistava tyyppi ja tsemppari.”

”Kiva porukka ja ilmapiiri. Vetäjällä hyvä meininki. Vaihtelevat harjoitteet ja jokainen voi kuormittaa itseään oman kuntonsa mukaan. Ravitsemusvinkkejä olisi voinut jakaa enemmän. Olisin toivonut vielä perusteellisempaa tekniikkaan puuttumista.”

”Aloittelijana olen tykännyt sopivan kovasta treenistä ja loistavasta ohjaajasta.”

”Tom on mahtava tsemppari.”

”Hyvät ja monipuoliset treenit. Kaikki tasapainossa.”

”Hyvä fiilis ennen ja jälkeen tunnin.”

”Elämäni paras päätös osallistua.”

”Olen tykännyt kaikesta, kaikki on ollut mukavaa. Jatka samaa rataa.”

”Täysin eri liikkeitä mihin tottunut. Olen innostunut uudelleen kuntoilemaan ja ruokavalioni on parantunut (jee, vihreet). Penkkiä, ojentaliikkeitä, ojentapunnerruksia jos tavalliset punnerrukset ja burpeet ovat liian raskaita.”

”Hyvä meno!”

Varaa tästä

Kysy lisätietoa